Doprava zadarmo od 15 € Nezáväzná rezervácia Vrátenie do 30 dní Vernostný PROgram E-SHOP +420 605 237 990, Po - Pia 9:00 - 16:00
eshop@alpinepro.sk

Časté otázky

1) Ako zistím, či je tovar na sklade v e-shope?
Na stránke produktu pod cenou tovaru zvoľte požadovanú veľkosť a farebný variant. Informácie o dostupnosti tovaru v e-shope sa následne objavia vo vedľajšom políčku. Tovar, ktorý aktuálne nie je na sklade, nie je možné objednať a vo výbere veľkostí je označený svetlou farbou.

2) Kedy dostanem objednaný tovar?
Dodanie tovaru je realizované iba v pracovných dňoch. V prípade platby dobierkou bude tovar odoslaný na vašu adresu obvykle nasledujúci pracovný deň, najčastejšie však do 2 pracovných dní od uskutočnenia objednávky. Ak zvolíte platbu prevodom na náš účet, odošleme tovar do dvoch pracovných dní po prijatí platby. Pokiaľ by vo výnimočných prípadoch došlo k omeškaniu zásielky (vianočné obdobie, sezónne výpredaje a i.), budeme vás o takom omeškaní informovať.

3) Umožňujete osobný odber tovaru v predajni?
E-shop umožňuje teraz iba rezerváciu tovaru zo zásob dostupných v predajniach. Rezervácia je platná 2 dni od vytvorenia a potvrdenia rezervácie, potom je tovar uvoľnený na ďalší predaj. Rezerváciu vždy potvrdí obsluha predajne, ktorá overí dostupnosť a kvalitu príslušného tovaru v predajni. Na toto potvrdenie je nutné vyčkať, informácia vám bude doručená e-mailom.

4) Možno objednaný tovar vymeniť alebo vrátiť v kamennej predajni?
Výmeny tovaru neposkytujeme, iba vo výnimočných prípadoch po dohode s e-shopom. Vždy je však možné tovar vrátiť a vytvoriť novú objednávku. Je to tiež omnoho rýchlejší variant. Pre našich vernostných zákazníkov sme predĺžili lehotu na vrátenie tovaru na 30 dní, tovar je však potrebné vracať kompletný, nepoškodený a s pôvodnou škatuľou a visačkami. K tovaru priložte kópiu faktúry alebo dodacieho listu a vyplnený formulár (na stiahnutie tu).

5) Kam mám tovar zaslať pri vrátení do 14/30 dní alebo pri reklamácii?
Pri nákupe v e-shope je nutné tovar zaslať na nasledujúcu adresu: Reklamačné odd. Alpine Pro Stores, s.r.o., Galvaniho 7/D, 821 04  Bratislava. K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený formulár (na stiahnutie tu). Pri nákupe tovaru v predajni je však nutné riešiť reklamácie a vrátenie opäť iba v predajni.

6) Ako mám reklamovať tovar?
Presný postup, ako reklamovať tovar, nájdete tu.

7) Môžem si tovar objednať i do zahraničia?
V súčasnosti zasielame tovar iba na územie SR. Pokiaľ si prajete zaslať tovar do ČR, prosím, prejdite na český e-shop na adrese www.alpinepro.sk.

8) Sú ceny tovaru rovnaké ako v predajni?
Áno, ceny tovaru sú rovnaké ako v našich predajniach, no niektoré akciové ponuky sa môžu líšiť.

9) Čo je to Alpine program?
Alpine program je vernostný program určený zákazníkom Alpine Pro s cieľom oceniť ich vernosť značke Alpine Pro, najmä formou špeciálnych akcií a zvýhodnených cien. Ďalšie podrobnosti a informácie o tom, ako sa zaregistrovať, nájdete tu.

10) Ako môžem získať výhody Alpine programu?
Všetky výhody Alpine Programu získate ihneď po bezplatnej registrácii v e-shope alebo v predajni.

11) Môžem využiť výhody a zľavy Alpine programu v e-shope?  
Áno, výhody a zľavy Alpine programu sú totožné ako pri nákupe v kamennej predajni. Pre využitie výhod Alpine Programu v e-shope je potrebné sa zadarmo registrovať v predajni alebo v e-shope.

12) Ako zistím stav svojej objednávky?
O stave vašej objednávky vás budeme priebežne informovať e-mailom. Najprv dostanete e-mail potvrdzujúci objednávku a potom vás budeme informovať o odoslaní tovaru na vašu adresu.

13) Je možné si tovar rezervovať v predajni?
Áno, tovar si môžete zarezervovať vo vybraných predajniach ALPINE PRO. Na stránke produktu pod cenou tovaru zvoľte požadovanú veľkosť a farebný variant a zvoľte „rezervácia predajňa“. Potom vyberte vyhovujúcu predajňu, ktorá má požadovaný tovar na sklade. Po overení skladovej dostupnosti vás bude o pripravenosti informovať daná predajňa. Rezervačná lehota je 2 dni, potom bude tovar uvoľnený do voľného predaja.

14) Možno kombinovať viac zľavových voucherov pri jednom nákupe?
Áno, vždy však musia byť zachované podmienky pre uplatnenie každého vouchera.

15) Možno uplatniť zľavový voucher aj na zlacnený tovar alebo na úhradu prepravných poplatkov?
Voucher možno uplatniť aj na zlacnený tovar, ale nemožno ho použiť na úhradu poštovného a dobierkového.

16) Možno použiť zľavový voucher získaný na Slovensku aj v ČR a naopak?
Nie, každý voucher možno použiť len v krajine, pre ktorú bol vystavený.

17) Môžu pri objednávke uplatniť aj zľavový voucher s vyššou hodnotou, než je celková hodnota objednávky?
V prípade vouchera s hodnotou do 20 eur môžete, ale nevyčerpaná hodnota vouchera prepadne. Pre uplatnenie vouchera s hodnotou vyššou než 20 eur musí byť hodnota objednávky (bez poštovného) vyššia než hodnota vouchera.

18) Pokiaľ vrátim tovar, na ktorý som použil zľavový voucher, bude mi vrátená hodnota vouchera?
Nie, hodnota poukážky je nevratná.

19) Ako dlho platí Bonusový voucher vygenerovaný za nákupy?
Platnosť Bonusového vouchera je 2 mesiace od jeho vystavenia. Platnosť ostatných zľavových voucherov (Uvítací voucher a ďalšie) sa môže líšiť a vždy je uvedená priamo na voucheri.

20) Kedy sa generuje Bonusový voucher?
Bonusový voucher sa generuje 1× mesačne, pokiaľ máte na svojom bodovom konte aspoň 2 000 bodov. V takom prípade sa vám vygeneruje Bonusový voucher v hodnote 4 eurá. Za každých ďalších 1 000 bodov sa hodnota vouchera zvýši o 2 eurá. Ak teda máte na účte napríklad 4 700 bodov, bude vám vygenerovaný voucher s hodnotou 8 eur a 700 bodov vám zostane do ďalšieho obdobia.

21) Ako mám zbierať body?
Body zbierate za nákupy tovaru v predajniach ALPINE PRO alebo v autorizovanom e-shope www.alpinepro.cz a www.alpinepro.sk. Za každé utratené 1 euro vám pripíšeme na váš účet ALPINE PROgramu 25 bodov. Za nákupy v autorizovanom e-shope vám budú body pripísané 30 dní odo dňa nákupu.

Späť na výpis článkov